24 Nisan 2012 Salı

uçurum 11.bölüm fragmanı izle

Prof. Dr. Kerem M. Doksat ve Çocuk Psikiyatrisi Uzmanı Dr. Neslim G. Doksat ile Bilişim Teknolojileri Sistem Mühendisi Çelik Gezer, ve kırsalda bir çocukla gerçekleştirdiğim çok değerli paylaşımlar için kendilerine teşekkürlerimle...
...

“Bilişim teknolojileri nedir? Ben 5. Sınıf öğrencisiyim.” diye sormuş çocuk, konunun uzmanı bir sitede.

Uzman kişi uzun uzun cevap vermiş, “Bilginin toplanmasında, işlenmesinde, depolanmasında, ağlar aracılığıyla bir yerden bir yere iletilip kullanıcıların hizmetine sunulmasında kullanılan iletişim ve bilgisayarlar dahil bütün teknolojileri kapsayan teknolojilerdir.”   uçurum 11.bölüm fragmanı izle Şudur, budur, budur da budur...

Sorusunun cevabını daha ilk cümlede alan çocuk, “Ben sadece ne demektir diye sordum ama diğer bilgiler için de teşekkürler” diye teşekkür etmiş.

Gülmeme engel olamadım tabii ama çocuğun onca yetişkin bilgi arasından kendi sorusuna olan cevabı ayırabilmesine taptım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder