29 Nisan 2012 Pazar

Adını Feriha Koydum 59.Bölüm Fragmanı izle

Adını Feriha Koydum 59.bölüm fragmanı, Adını Feriha Koydum 59.bölüm fragmanı Hülya erken doğum yaparak kriz sürecini sonlandırır. Artık herşey belli olacak.

SHOW TV ekranlarının reyting rekortmeni dizisi Adını Feriha Koydum yepyeni bölümüyle 4 Mayıs Cuma akşamı sizlerle buluşacak..

adını feriha koydum 59.bölüm fragmanı

Her cuma akşamı heyecanla beklediğiniz sevilen dizi Adını Feriha Koydum’un yeni bölümü hüzün dolu Adını Feriha Koydum 59.Bölüm Fragmanı izle sahneleriyle izleyenlerine duygusal anlar yaşatacak. Emir, Levent’in Ferihaya yakınlaşma çabalarından oldukça rahatsız olmuştur. Bunun üstüne Levent’in Feriha’nın oturduğu apartmana taşınması Emir’i iyice rahatsız etmiştir. Emir’in tepkilerini fırsat bilen Rüya ile Hülya, Ferihaya karşı türlü oyunlar içerisindedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder